#RockingConfidence: deze 4 lingeriemerken are keeping it real!

De maand juni staat bij ons in het teken van #RockingConfidence. De juiste keuzes maken start met het geloof in jezelf en in je eigen inner girlpower. Deze vier lingeriemerken laten zien dat iedereen een schoonheid is! 'Confidence is the sexiest thing a woman can wear'. Zij vinden dat iedere vrouw er fantastisch bij kan lopen ongeacht kleur, leeftijd of maat! Iedere vrouw is mooi op haar eigen manier. Of je nu maatje 34 of meer hebt, it doesn't matter! Wij zijn superblij dat er ook lingeriemerken bestaan die het met ons eens zijn en wél samenwerken met vrouwen met verschillende vormen, huidskleuren en leeftijden. Laten we hopen dat andere merken zich ook snel gaan aansluiten bij dit mooie statement!

1. Lonely Lingerie

Lonely Lingerie is een lingeriemerk uit Nieuw-Zeeland dat de kracht en individualiteit van vrouwen viert met hun mooie lingeriecollectie. Zo zie je op hun Instagram-feed dat zij verschillende vrouwen gebruiken in hun campagnes. Van tatoeages tot stretchmarks, elke vrouw is sexy genoeg om lingerie te dragen! [caption id="attachment_29141" align="aligncenter" width="591"]
Instagram: lonelylingerie[/caption]

2. Aerie

Aerie is een Amerikaans lingeriemerk that's keeping it real voor alle vrouwen over de hele wereld! Dit lingeriemerk vindt dat iedere vrouw zich lekker in haar vel moet voelen en van haar lichaam moet houden. Volgens de CEO van het bedrijf Aerie is het ook onzin om foto's te bewerken die op zichzelf al heel mooi zijn! [caption id="attachment_29142" align="aligncenter" width="611"]
Instagram: aerie[/caption]

3. Curvy Kate

Curvy Kate is een lingeriemerk dat gemaakt is voor ieder lichaam. Dit laten zij zeker zien in hun badass campagne die een tijdje terug werd gelanceerd onder de hashtag #TheNewSexy. Verschillende modellen in allerlei vormen en maten laten zien dat sexy zijn geen size kent! [caption id="attachment_29145" align="aligncenter" width="662"]
Instagram: curvykate[/caption]

4. ModCloth

Dit Amerikaanse kledingmerk besloot vorig jaar iets heel unieks te doen! ModCloth besloot om haar eigen werknemers in hun nieuwe campagne te gebruiken in plaats van professionele modellen. Alle foto's werden niet bewerkt en ModCloth wilde aan de hand van deze campagne laten zien dat het prima is om jezelf te zijn en dat je van je eigen lichaam mag houden. Wij zijn het hier helemaal mee eens! [caption id="attachment_29148" align="aligncenter" width="659"]
Instagram: ModCloth[/caption] Foto header: Courtesy ModCloth